Watching - ATLA - Book 1 Water

Re-watching ALTA, I can pinpoint exactly what bothers me about Zaheer’s air bending so much. The Waterbending Master is a great example of a fight between somebody who’s mastered the art and somebody with great natural talent. The fight between Master Pakku and Katara is wonderful because she holds her own but constantly gets beaten down. You can tell as an amateur, she’s absolutely brilliant but at the same time she is no match for somebody who’s been studying and practicing water bending for years. 

It’s very convenient for Zaheer to be suddenly so amazing that Kya can’t even hold her own during a fight. You know, a fucking master.

Mad Men Challenge
[4/10] Episodes:
"Shut The Door. Have A Seat." S03E13

"Well, it’s official.  Friday, December 13th, 1963.  Four guys shot their own legs off."

Favorite episode of all time

Watching - Noah

heyodiego:

gryffindork90:

feministfirebender:

Wow what a sexist piece of crap. I mean I wasn’t expecting a lot because lol it is based on the bible, but I really did expect better than blatant sexism.

The only thing I liked was that it did sorta go the evolution way when they talked about the 7 days. 

I’m a feminist too, but that doesn’t mean i hated the movie. It is based on the bible, and back then, it was very sexist. So you should have expected that before even watching the film lol they had to be true to the bible when it comes to history

okay so the fun thing about period movies is that they are made to show the world at that particular period in time. If you can’t accept that then don’t see the movie. Expecting a progressive atmosphere from a movie that literally takes place in biblical times is absolutely ridiculous. Please take a seat. 

lol wat have you ever seen Mad Men? It’s one of the most feminist shows I have seen and guess what, it’s set in the fucking 50s and 60s. the fuck you on about?

Watching - Noah

laizamillan:

feministfirebender:

Wow what a sexist piece of crap. I mean I wasn’t expecting a lot because lol it is based on the bible, but I really did expect better than blatant sexism.

The only thing I liked was that it did sorta go the evolution way when they talked about the 7 days. 

I’m a feminist too, but that doesn’t mean i hated the movie. It is based on the bible, and back then, it was very sexist. So you should have expected that before even watching the film lol they had to be true to the bible when it comes to history

let’s put it this way, I was expecting it to be sexist. I just wasn’t expecting it be so rooted in sexism that the movie spun around and progressed because of the sexism. I also, naively, expected better from Aronofsky. I don’t see why they had to be true to the bible (lol according to lots of people they weren’t) to a point where Eve was not even important, not even important enough to talk about how she’s the one who eats the apple (I assume this is what happens in the Bible, haven’t read it), she’s literally just there to produce babies for Adam.

That being said, I definitely don’t think all feminists should hate this movie. I understand being able to “detach” yourself for a few moments. I would have never enjoyed The Other Woman had I not. 

Watching - Utopia

Was this episode shot on Instagram or something? Lol

Watching - Noah

Wow what a sexist piece of crap. I mean I wasn’t expecting a lot because lol it is based on the bible, but I really did expect better than blatant sexism.

The only thing I liked was that it did sorta go the evolution way when they talked about the 7 days. 

archiecomics:

We all know someone like this, don’t we …

cutie

Watching - The Legend of Korra

I will not accept Katara’s daughter being beaten by an amateur airbender. This is not okay.

theofficialvincenzo:

sevenpoints:

iidelirium:

captainragtag:

hey what if someone invented a machine that allowed women to transfer their pregnancies to men and then the government passed a law that if a woman didn’t want to have a baby the biological father was required to carry it how fast do you think birth control would stop being an issue

BEST NIGHTBLOG POST EVER

“IT’S UNETHICAL TO FORCE PEOPLE TO CARRY A BABY!!!!” MEN SHOUT

“NO SHIT!!!!” WOMEN REPLY

MY PENIS ;.; 

ellastolethetardis:

swiggityswackpaintitblack:

homestuckcrockpot:

funfrom4chan:

To Infinity

why does this have more notes

i fucking

helloitsdestiel
ALEXXX

ellastolethetardis:

swiggityswackpaintitblack:

homestuckcrockpot:

funfrom4chan:

To Infinity

why does this have more notes

i fucking

helloitsdestiel
ALEXXX
ellastolethetardis:

swiggityswackpaintitblack:

homestuckcrockpot:

funfrom4chan:

and beyond

than this one?

don’t know why

helloitsdestiel
ALEXXX

ellastolethetardis:

swiggityswackpaintitblack:

homestuckcrockpot:

funfrom4chan:

and beyond

than this one?

don’t know why

helloitsdestiel
ALEXXX

klimptvevo:

THI S IS SO FUNNY TO ME….BOB……………………….

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB

burymeinyellowhenidie:

onlyblackgirl:

elionking:

LMAO

but is he lying?

AHHHHHHHHHHHHHHH